ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Χάνοντας τα κιλα μου, η υγεία μας *

Οκτώβριος 2009 …. ! Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ !
Έχασα 47 κιλά με ταραχώδη ζωή μου και αυτά (FREE) προϊόντα
:
Δίπλα Catherine Rodriguez

Το όνομά μου είναι Catherine από San Diego, CA και θέλησα να μοιραστώ την ιστορία μου βάρος απώλεια μαζί σας. Δεν είμαι celebrity, fitness φανατικός, ένα πρόσωπο που έχει τους τόνους των χρημάτων για προσωπικό γυμναστή ή κάποιον παρόμοιο. Είμαι απλά μια γυναίκα / μητέρα που υπολόγισα ένα σύστημα που λειτούργησε καλύτερα από όλα τα διάσημα διατροφή, την εργασία από τα προγράμματα, κ.α.
Πρώτα από επιτρέψτε μου να σας πω λίγα πράγματα για τον εαυτό μου. Adam σύζυγός μου και εγώ έχουμε ήδη παντρεμένος για 7 χρόνια. Έχουμε 2 αγοράκια. Μας παλαιότερο Brent είναι 4 και Taylor είναι 3.

T Προσφορά & C

Ναι, ότι μου ήταν στο βαρύτερο μου και δεξιά πριν από τη ζωή μου άλλαξε όταν άρχισε να χρησιμοποιεί Acai Alive και Tri Καθαρίστε. Και αυτό μου τέσσερις μήνες μετά άρχισα με αυτά τα 2 προϊόντα. Συνολικά 47 λίβρες είχε χαθεί! Ναι 47 κιλά! Κατά την πρώτη, ανησύχησα γιατί με δύο παιδιά δεν έχουμε πολλά χρήματα απομείνει. Αλλά έμαθα ότι θα μπορούσα να τα δοκιμάσετε πραγματικά για ΔΩΡΕΑΝ. Γι 'αυτό θα ήθελα να το μίσος να σας δω να φύγω πριν να διαβάσετε την ιστορία μου για το πώς το έκανα
Πώς Πήρα μερικά κιλά παραπάνω μου. :) Ok 47 lbs είναι λίγο περισσότερο ότι μερικές επιπλέον, αλλά τέλος πάντων.
Θα χρησιμοποιηθεί για να ζυγίζουν 127lbs. Δεν ήμουν ποτέ διαδρόμου κοκαλιάρικο μοντέλο, αλλά θα ήταν αδύνατος. Είχα μια μικρή λεία. Και ο άντρας μου πάντα με έκανε να αισθάνομαι φανταστικά. Μετά την πρώτη γιος μου γεννήθηκε, απέκτησα περίπου 15 λίβρες. Αλλά τότε σιγά-σιγά χάνεται, εάν κατά τη διάρκεια 2 ετών. Απλά είναι δραστήρια και τρέχει γύρω.
Τότε έμεινε έγκυος πάλι. Έτσι εκεί πάω πάλι, θα αποκτήσει ξανά το βάρος μου και στη συνέχεια κάποιες. Αυτή τη φορά δεν είχα μόνο σταγόνα από το βάρος. Αυτή τη φορά μετά Τέιλορ, ποτέ δεν πήρα κάτω από 142. Αλλά hey, είχα δύο παιδιά. Και εξακολουθώ να εξεταστούν νέους.
I ζυγίζονται τελικά 174lbs και αισθάνθηκε άβολα στο ίδιο του το σώμα μου. Σταμάτησα βγαίνει με φίλους. Ένιωθα άσχημα. Γι 'αυτό και αποφάσισε να αρχίσει να κάνει δίαιτα. Δοκίμασα όλα τα brand-δίαιτες όνομα όπως Atkins, Jenny Craig, Slim Fast, Nutri-slim, South Beach, αγόρασε προϊόντα διατροφής διαφημίζονται μέσα Σχήμα περιοδικά, κ.λπ.
Ναι, θα έχανε ίσως 10-12 λίβρες ή έτσι τότε θα κερδίσει το δικαίωμα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Είχα απογοητευτεί τόσο με αυτά τα προγράμματα που κατά βάση που να ανεβοκατεβαίνουν σε βάρος δεν διαρκή αποτελέσματα. Έτσι, απλά σταμάτησε. Άρχισα να τρώνε όλο και περισσότερο γιατί απλά δεν τον ένοιαζε. Ήμουν σε ένα φαύλο κύκλο. Κατά βαρύτερο μου, ζυγίζονται 182lbs.
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι τα υπέρβαρα άτομα πήρε αυτόν τον τρόπο επειδή είναι τεμπέλης. Η αλήθεια είναι, πολλές κέρδος γυναίκα επιπλέον βάρος εξαιτίας της ζωής. Παιδιά, την εργασία, το σχολείο, την οδήγηση γύρω λειτουργία θελήματα. Παίρνει χρόνο από όλες τις ημέρες μας. Και είναι όλα τόσο κουραστική.
Τηλεόραση δείχνουν ότι στράφηκε γύρω από τη ζωή μου!
Ήταν μια εκπομπή Τζένη που άλλαξε τη ζωή μου. Δεν θα έλεγα εγώ χρωστάω τη ζωή μου για την Τζένη, αλλά θα ήθελα να πω ότι αν δεν είχαν παρακολουθώ όταν ο Δρ Heisen ήρθε για να μιλήσουμε για ένα νέο superfood ονομάζεται Acai Berry, θα είναι πιθανότατα ακόμη λίπος.
Δρ Heisen ήταν μια αρκετά αξιόπιστη τύπος. Είναι αντιπρόεδρος και καθηγητής χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Είχε συγγράψει πάνω από 400 πρωτότυπες δημοσιεύσεις, κεφάλαια βιβλίων και ιατρικά βιβλία. Και εγώ εμπιστοσύνη Τζένη δεν έχει σκιερό γιατρούς, οπότε είχα την αίσθηση αυτή δεν ήταν μια από τις πάρα πολύ καλές για να είναι αληθινή προϊόντα.
Δρ Heisen raved για μια νέα θάμνων από την Τροπικό Δάσος του Αμαζονίου που ονομάζεται Acai (προφέρεται αχ-sa-ee). Είναι πιο ισχυρό από ρόδι ή κόκκινο κρασί. Και μπορούν να τεθούν σε εύκολο να κάψουλες συμπλήρωμα. Αλλά το μέρος που μου ήταν όταν γαντζώθηκε Δρ Heisen εξήγησε πώς Acai σας βοηθάει να χάσετε βάρος με τη μείωση της πείνας και την αύξηση των επιπέδων ενέργειας.
Acai φαινόταν σαν το προϊόν μου είχαν περιμένει όλους μαζί. Πλέον, μετά είδα ότι δείχνουν έμαθα ότι ακόμα και το CNN, ABC, CBS και η Wall Street Journal έχει καλύπτουν τα οφέλη για την υγεία του Acai μούρα.
Πολλές προσωπικότητες που χρησιμοποιούνται αυτή τη διατροφή και ήταν επιτυχής. Φαίνονται ζεστό τώρα!
Στη συνέχεια, την επόμενη κιόλας ημέρα που είδα Δρ Heisen σε άλλο δείχνουν μιλάμε για ένα άλλο εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για την απώλεια βάρους επίσης. Δρ Heisen εξήγησε ότι με τον τρόπο καθαρισμού του παχέος εντέρου σας ή ένα κόλον καθαρός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσει το ανεπιθύμητο βάρος. Δεν ξέρω όλα τα ιατρικά στοιχεία, αλλά στην ουσία ήταν να εξηγεί πώς χρόνου αξίας gunk σκουπίδια και να παγιδεύονται στην παγίδα του παχέος εντέρου και σε όλα τα είδη των τοξινών.
Είναι μια παχιά λάσπη σαν πίσσα και διαφημίσεις επίσης μερικά εκατοστά για την μέση σας. Και βασικά υπάρχουν ορισμένα προϊόντα έξω εκεί, και πάλι ότι έρχονται σε μορφή χαπιού συμπλήρωμα. Και ότι το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να λάβει ένα χάπι και αυτό φυσικά θα καθαρίσει άνω και κάτω τελεία σας.
Δρ Heisen εξήγησε ότι, μπορείτε να κάνετε όλα τα άσκηση που θέλετε και να μην χάσουν βάρος δεν το δικαίωμα συμπληρώματα να σας καθαρή και ενεργοποιώ σας. Σκέφτηκα, thats Ίσως γιατί όλες οι δίαιτες απέτυχαν για μένα. Δρ Heisen είπε ότι οι εργασίες καθαρισμού από αυτό ιλύος αυτόματα θα σας κάνει να χάσετε βάρος με τρόπους δίαιτα και άσκηση δεν μπορεί.
Μου άρεσε και ο Δρ Τζένη Heisen επειδή οι ίδιοι δεν προσπαθούσαν να είμαι γυρολόγος οι ίδιοι ορισμένα προϊόντα. Jenny και ο Δρ Heisen προσπαθούσαν να πάρει η δημόσια υγεία κατανοήσουν τα οφέλη που είτε απλώς ένα μούρα Acai ή ένα κόλον χάπια συμπλήρωμα καθαρός.
Το Acai Alive & Tri καθαρός combo δίαιτα που λιωμένο λίπος μου μακριά σαν μαγεία
Αυτά είναι τα δύο καταπληκτικά προϊόντα που θα χρησιμοποιηθούν για καταπληκτικά αποτελέσματα μου: Acai μούρα και τα συμπληρώματα κόλον καθαρός. Συνήθως αυτά πωλούνται χωριστά από δύο διαφορετικές εταιρείες. Όμως, είχα την ιδέα μου να συνδυάσει αυτές τις δύο μεθόδους? Έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να τη δοκιμάσουν δεν δαπάνες πολλά χρήματα.
Έψαξα για λίγες μέρες και διαπιστώθηκε ότι ορισμένες μεγάλες ελεύθερες δοκιμές των προϊόντων για τη δοκιμή.
Τα δύο προϊόντα που βρήκα, και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν, είναι Acai Alive και Tri Καθαρίστε.
Εδώ είναι πώς θα τα συνδυάσουν τόσο αποτελεσματικά
Εδώ είναι ο συνδυασμός χρησιμοποιώ που λειτουργεί καλύτερα για μένα:
Βήμα πρώτο: T Προσφορά & C

Το Acai Alive (Βρήκα τον κωδικό ACAI4YOU η οποία μπορεί να εγγραφεί στο promo κουτί κώδικα στη δεύτερη σελίδα κατά τη διάρκεια ταμείο για τη μείωση των θαλάσσιων μεταφορών από 5,95 δολάρια με 2,86 δολάρια!) είναι το πρώτο και πιο σημαντικό μέρος της ρουτίνας μου.
Το Acai Alive:
• Μου δίνει τα καλύτερα αντιοξειδωτικά στον πλανήτη
• Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας μου ώστε να μπορώ να επικεντρωθεί σε παιδιά, το έργο μου, το σύζυγό, και το "εγώ" του χρόνου
• Μειώνει την πείνα μου κατά τη διάρκεια της ημέρας
• Σταθεροποιείται μεταβολισμός μου
• Αναζωογονεί και σφίγγει το δέρμα μου έτσι βλέπω νεότεροι!
Βήμα δεύτερο: T Προσφορά & C

Το Tri Καθαρίστε (Βρήκα έναν άλλο κωδικό LIFE99 η οποία μπορεί να εγγραφεί στο promo κουτί κώδικα στη δεύτερη σελίδα κατά τη διάρκεια ταμείο για τη μείωση των θαλάσσιων μεταφορών από 6,99 δολάρια με 2,47 δολάρια!) είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα στην ρουτίνα μου. Ενώ η Acai Alive μου δίνει ενέργεια και βοηθά στην καταστολή της πείνας μου, το Tri Καθαρίστε:
• Αφαιρεί τα τείχη της ηλικίας ιλύος στο κόλον μου για να απαλλαγούμε από λίπος
• Με ένα καθαρό κόλον σώμα μου μπορεί να απορροφήσει περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τις μικρότερες μερίδες τροφίμων
• Με ένα καθαρό παχέος σώμα μου απορροφά το μούρο Acai ακόμα καλύτερα από πριν
• Ο συνδυασμός βοηθά ακόμη περισσότερο τις τοξίνες και τα λίπη που πρέπει να εξαλειφθούν μέσω του παχέος εντέρου
• Αυτό δημιουργεί μια αυτοεκπληρούμενη κύκλο: οι πιο κόλον καθαρός χρησιμοποιώ, το καθαρότερο παχέος εντέρου μου, το καλύτερο είμαι σε θέση να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά, και διαθέτει ανεπιθύμητο λίπος
Ο συνδυασμός αυτός θα μειωθεί κιλά διατηρούνται ιλύος και διατήρησε το νερό, θα ενισχύσει το δέρμα σας, να σας κάνει να δούμε χρόνια νεότερος, που αυξάνουν την ενέργεια σας και να βοηθήσει στη ρύθμιση της χοληστερόλης, της διάθεσης και της αρτηριακής πίεσης.
Καταπληκτικά αποτελέσματα μου =)
Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου μου, έχω πέσει 18 κιλά! Μετά την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο θα συνεχιστεί με τα δύο προϊόντα και να χάσει άλλο 29lbs. (Αυτό είναι συνολικά 47 κιλά σε 3 μήνες!) Είμαι πίσω σε 128 ... και ήμουν σε θέση να διατηρήσει αυτό το βάρος! Νιώθω απίστευτο. Ι σχέδιο για την διαμονή τους παρακάτω προ-βάρος μου μαμά πάντα!
Προσεύχομαι ότι η ιστορία μου προσφέρει τουλάχιστον ένα μικρό κομμάτι από έναν λόγο ή κίνητρο για να κάνουμε ό, τι έκανα, να χάσουν βάρος! Παρακαλώ, σας παρακαλώ να μην παραιτηθεί, όπως και έκανα. Η απώλεια του βάρους μπορεί και θα αλλάξει τη ζωή σας με τρόπους που απλά δεν μπορούμε να φανταστούμε. Πρόκειται να αισθανθείτε καλύτερα από ό, τι κάνατε στα είκοσί σας. Αλλά το πιο σημαντικό, θα αισθανθείτε τελικά αυτό που αισθάνομαι. Χαρούμενος!
Θα ήθελα να συστήσω ανεπιφύλακτα τα προϊόντα αυτά και του «διπλού διατροφή μου" μέθοδο, διότι εργάστηκε για μένα, όταν τίποτε άλλο δεν έκανε. Έχασα το βάρος, και ακόμη καλύτερο είναι ότι οι δοκιμές ήταν ελεύθερος, ώστε να γνωρίζουν ότι θα λειτουργήσει για σας πριν από την επένδυση σε αυτήν. Δεν θα χάσετε τίποτα, αλλά το βάρος!
Δοκιμάστε αυτή τη διατροφή, εάν είστε σε τέλμα ... Η εγγύηση θα πάρετε καταπληκτικά αποτελέσματα.
Απλά προσπαθώ αυτό, θα σας αρέσει, το υπόσχομαι!


P.S. Απλά βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι τόσο Acai Alive και Tri Καθαρίστε. Είναι ο μόνος τρόπος να διασφαλιστεί η μέγιστη αποτελέσματα. Και τα δύο αυτά προϊόντα έχουν μια καταπληκτική προσφορά δωρεάν δοκιμή και στην κορυφή του ότι έχουν ακόμη και μια εγγύηση επιστροφής χρημάτων! Όλα έκανα ήταν δικαστικά ναυτιλία και το χειρισμό. Ήταν λιγότερο από 3,00 δολάρια για τα δύο. Τι έχετε να χάσετε;

Δωρεάν μπουκάλι Acai Alive(λήγει στις 3 Νοεμβρίου 2009)
Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε το κωδικό κουπονιού ACAI4YOU να πληρώσει μόνο 2,86 δολάρια ναυτιλία)
Δωρεάν μπουκάλι Tri καθαρίσει(λήγει στις 3 Νοεμβρίου 2009)
Θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε το κωδικό κουπονιού LIFE99 να πληρώσει μόνο 2,47 δολάρια ναυτιλία)
T Προσφορά & C

5 απαντήσεις μέχρι τώρα

Debbie
13 Αυγούστου 2009
5.22π.μ.
Θα χρησιμοποιηθεί για την άσκηση περίπου μισή ώρα 2-3 ημέρες την εβδομάδα, τίποτα δεν πραγματικά έντονη ... Έχασα κάποιο βάρος, αλλά τότε κόλλησα στο ίδιο επίπεδο δεν έχει σημασία τι προσπάθησα. Είχα προβλήματα να μείνετε μακριά από το πρόχειρο φαγητό, και μου αρέσει η ιδέα ότι το προϊόν αυτό μπορεί να βοηθήσει να σκοτώσει πόθους σας για κακά τρόφιμα, η οποία υπήρξε πάντα η πρόκληση για μένα! Ευχαριστώ για αυτή την ιστορία, εγώ γρήγορα διέταξε το μούρο acai και του παχέος εντέρου combo καθαρισμού και θα σας ενημερώσουμε για το πώς λειτούργησε για μένα.
Debbie

Jackie
11 Αυγούστου του 2009
3:56 pm
συνεργάτης μου είναι σε αυτή τη διατροφή και αυτή που αγαπά. i είδος της σκέψης ότι ήταν μία από αυτές τις δίαιτες, όπου εργάζεται για ορισμένους και για άλλους δεν είναι. αλλά, μετά την ανάγνωση, σκέφτομαι ότι προσπαθεί πολύ. γιατί δεν όταν δεν χρειάζεται καν να πληρώσει. ευχαριστώ για το μυστικό τους κωδικούς. woot!

Susan
7 Αυγούστου 2009
8.16π.μ.
Hey, Catherine! Είμαι από το Σαν Ντιέγκο και εγώ! Ήθελα απλώς να σας πω ότι έχετε κάνει ένα πράγμα AMAZING δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας. Ανακάλυψα μέθοδο σας μια ημέρα μετά την αφίσα και έχει εργαστεί θαύματα για μένα. Έχω χάσει πάνω από 25 κιλά του βάρους και το οφείλω όλα σε αυτή τη φόρμουλα. Καλή τύχη,
Susan

Beth
3 Αυγούστου 2009
5:39 pm
Ναι, σας ευχαριστώ για την ανταλλαγή προσωπικών μετασχηματισμό σας! Πάω να το δοκιμάσετε. Τι έχω να χάσω;!;! γελάω δυνατά

Julie
31 Ιουλίου, 2009
1:44 pm
Απλά έτυχε να κάνει κλικ στη σελίδα σας μια ημέρα. Ιστορία σου έχει εμπνεύσει μου σίγουρα, Catherine. Έχω ήδη εγγραφεί για την αποστολή μου. Σας ευχαριστώ για την παροχή κινήτρων να κάνω κάτι για το βάρος μου.
Julie



* Disclaimer
Οι παρακάτω αποκαλύπτει τις πληροφορίες μας συλλογή και τη διάδοση πρακτικών για αυτή την ιστοσελίδα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη διεύθυνση IP για να σας βοηθήσει να εντοπίσει τα προβλήματα με το server μας, και να διαχειριστεί το web site μας. Αυτή η ιστοσελίδα περιέχει συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες και δεν είναι υπεύθυνη για τις πρακτικές προστασίας απορρήτου ή το περιεχόμενο αυτών των δικτυακών τόπων. Εμείς χρησιμοποιούν ενίοτε τις υποδομές και την τεχνολογία από τις άλλες εταιρείες να τρέχει ιστοσελίδα μας. Χρησιμοποιούμε μια τυποποιημένη τεχνολογία που ονομάζεται cookies και web server log files για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο της ιστοσελίδας. Οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται μέσω των cookies και τα αρχεία καταγραφής του διακομιστή Web περιλαμβάνει στοιχεία όπως η ημερομηνία και η ώρα των επισκέψεων και τις σελίδες που επισκέπτεται.

ΑΡΧΙΚΗ | PRIVACY POLICY
Όλα τα εμπορικά σήματα, τα λογότυπα και τα σήματα υπηρεσιών (συλλογικά τα «Εμπορικά Σήματα») που εμφανίζονται καταχωρηθεί και / ή καταχωρηθεί εμπορικά σήματα των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.

www.momssecretdiet.com είναι ένας δικτυακός τόπος θυγατρικών, που ανήκει Black Rock Media, Inc εκπροσωπεί προϊόντα που διατίθενται από το "Acai Alive" και "Tri προϊόντα καθαρός" υγεία συμπλήρωμα. Black Rock Media, Inc κάνει επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και μπορεί να επιτευχθεί μέσω admin@momssecretdiet.com

Θέλουμε να είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας και, ως έμπορος θυγατρικών, www.momssecretdiet.com δεν παράγει το προϊόν ή να εκπληρώσει την εντολή. Για πληροφορίες χρέωσης, τις επιστροφές ή τα παράπονα επικοινωνήστε με "Acai Alive" στο 888-947-8745 ή "Tri καθαρός" στο 888-223-9486
Acai Alive - Είστε διατάσσεται η Acai Alive 10 κινδύνου ημέρες χωρίς δίκη για την προσφορά 2,86 δολαρίων ναυτιλία και το χειρισμό. Αν Acai Alive δεν είναι σωστό για σας, καλέστε το 1-866-214-3295 εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας σας να ακυρώσετε την δίκη σας και σας χρωστάω τίποτα δεν περισσότερα. Διαφορετικά, δεν κάνουν τίποτα και στο τέλος των 10 ημερών δοκιμής σας, θα πρέπει να εγγράφονται αυτόματα σε Home Delivery σχέδιο μας και την πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί 79,90 δολάρια για τις φιάλες που λάβατε. Περίπου 60 ημέρες από την αρχική ημερομηνία παραγγελίας σας (και κάθε 60 ημέρες στη συνέχεια), θα σας σταλεί ένα νέο δύο μηνιαία παροχή των Acai Alive & πιστωτική σας κάρτα θα χρεώνεται 79,90 δολάρια συν 6,95 δολάρια S & H (CO κάτοικοι προσθέσετε φόρο επί των πωλήσεων). Μπορείτε να καλέσετε 1-866-214-3295 οποιαδήποτε στιγμή να ακυρώσετε την εγγραφή σας ή να τροποποιήσετε τη συχνότητα των αποστολών σας.
Καθαρίστε Tri - Είμαστε τόσο σίγουροι ότι θα αγαπήσετε Tri καθαρός ™. Θα έχετε 10 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας σας να αξιολογήσουν το προϊόν. Αν αποφασίσετε είστε ευχαριστημένοι με το προϊόν απλά καλέστε 866-321-4275 για να ακυρώσει τη δίκη και να μεριμνήσει για να επιστρέψει το αχρησιμοποίητο τμήμα του προϊόντος σε βάρος σας, ή να ακυρώσει το on-line σε www.tricleanse.com. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, θα σας χρωστάω τίποτα δεν περισσότερα. Διαφορετικά, δεν κάνουν τίποτα και στο τέλος των 10 ημερών δοκιμής σας, θα πρέπει να εγγράφονται αυτόματα σε Home Delivery σχέδιο μας και την πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί 78,23 δολάρια για το κιτ που λάβατε. Περίπου 30 ημέρες από την αρχική ημερομηνία παραγγελίας σας (και κάθε 30 ημέρες στη συνέχεια), θα σας σταλεί μια νέα προσφορά μήνα Tricleanse & πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί 78,23 δολάρια συν 6,95 δολάρια S & H (CO, CA και NJ κατοίκων προσθέσετε φόρο επί των πωλήσεων). Μπορείτε να καλέσετε 1-866-321-4275 οποιαδήποτε στιγμή να ακυρώσετε την εγγραφή σας ή να τροποποιήσετε τη συχνότητα των αποστολών σας. Μπορείτε επίσης να συμφωνήσουν για την 21-day trial μπόνους για DietsCentral για 29,95 δολάρια κάθε μήνα, στη συνέχεια, θα πρέπει να επιλέξετε να μην ακυρώσει. Για ερωτήσεις ή να ακυρώσετε, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Ομάδα Υποστήριξης στο 1-800-881-4429 και εμείς ευχαρίστως θα παράσχει βοήθεια.
2. Διασημότητες δεν συμφωνώ ουτε χορηγός οποιοδήποτε από τα προϊόντα και / ή υπηρεσίες σε αυτή την ιστοσελίδα.
3. www.momssecretdiet.com δεν συνδέεται καθ 'οιονδήποτε τρόπο με την AOL Υγείας, CNN.com, USA Today, στο Web MD, 60 λεπτά, FOX News, CBS Νέα, Rachael Ray ή ABC και είναι σήμα κατατεθέν των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το blog και η ιστορία που απεικονίζεται ανωτέρω είναι να χρησιμοποιηθεί ως ενδεικτικό παράδειγμα του τι περίπου άτομα έχουν επιτευχθεί με αυτό το / τα εν λόγω προϊόντα. Αυτή η ιστοσελίδα, και σε κάθε σελίδα του δικτυακού τόπου, εμπνέεται από μια αληθινή ιστορία, αλλά έχει τροποποιηθεί με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων, αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά: την ιστορία, τις φωτογραφίες και τα σχόλια. Έτσι, αυτό το blog, καθώς και οποιαδήποτε σελίδα σε αυτό το δικτυακό τόπο, δεν πρέπει να λαμβάνονται κατά λέξη είτε ως μη-ιστορία φαντασίας. Αυτό το blog, και τα αποτελέσματα που αναφέρονται σε αυτό το blog, αν και εφικτή για μερικούς, δεν πρέπει να ερμηνευθεί ως τα αποτελέσματα που μπορεί να επιτευχθεί με την ίδια ρουτίνα. Δεν είναι συνδεδεμένες με οποιοδήποτε τρόπο με, την Rachael Ray Show, ή την Oprah Winfrey Show.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το blog και η ιστορία που απεικονίζεται ανωτέρω είναι να χρησιμοποιηθεί ως ενδεικτικό παράδειγμα του τι περίπου άτομα έχουν επιτευχθεί με αυτό το / τα εν λόγω προϊόντα. Αυτή η ιστοσελίδα, και σε κάθε σελίδα του δικτυακού τόπου, εμπνέεται από μια αληθινή ιστορία, αλλά έχει τροποποιηθεί με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων, αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά: την ιστορία, τις φωτογραφίες και τα σχόλια. Έτσι, αυτό το blog, καθώς και οποιαδήποτε σελίδα σε αυτό το δικτυακό τόπο, δεν πρέπει να λαμβάνονται κατά λέξη είτε ως μη-ιστορία φαντασίας. Αυτό το blog, και τα αποτελέσματα που αναφέρονται σε αυτό το blog, αν και εφικτή για μερικούς, δεν πρέπει να ερμηνευθεί ως τα αποτελέσματα που μπορεί να επιτευχθεί με την ίδια ρουτίνα. Δεν είναι συνδεδεμένες με οποιονδήποτε τρόπο με τη Rachael Ray Show, ή την Oprah Winfrey Show.


** ΓΙΑ την ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ :

700 θάνατοι από την νέα γρίπη την τελευταία εβδομάδα :
Τους 5.700 φτάνει ο αριθμός των νεκρών από τη νέα γρίπη, με τους 700 θανάτους, να έχουν καταγραφεί την τελευταία εβδομάδα. Στην Ιταλία, αναμένεται έξαρση του ιού στις αρχές του νέου έτους. Στην Ουκρανία, τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά για τρεις εβδομάδες, ενώ απαγορεύτηκαν και οι μαζικές συγκεντρώσεις. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τουλάχιστον 19 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τη νέα γρίπη σε μία εβδομάδα επιβεβαιώνοντας ότι οι νεαρές ηλικίες είναι πιο ευάλωτες στον ιό Η1Ν1.-

Οι νεαρές ηλικίες εξακολουθούν να είναι ο στόχος του ιού Η1Ν1. Τουλάχιστον, 19 παιδιά έχασαν τη ζωή τους από τη νέα γρίπη στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα σε μία εβδομάδα. Από τον περασμένο Απρίλιο, τουλάχιστον 114 θάνατοι αφορούν σε νεαρά άτομα κάτω των 18 ετών.

Στη μάχη κατά του ιού οι αρμόδιες αρχές αναμένεται να ρίξουν το Ταμιφλού σε σιρόπι που φυλάσσεται στις αποθήκες και αρκεί για 234.000 παιδιά. Παράλληλα, αναμένεται να προχωρήσουν σε νέες παραγγελίες που θα παραληφθούν στις αρχές του 2010.

Εν τω μεταξύ, αν και ο αριθμός των διαθέσιμων εμβολίων φτάνει τα 27.000.000, είναι πολύ μικρότερος από τα τουλάχιστον 40.000.000 που αρχικά είχε υπολογιστεί με τους επιστήμονες να συνιστούν υπομονή.

Το αμερικανικό σχέδιο για την καταπολέμηση της νέας γρίπης βασίζεται στον ευρύτατο εμβολιασμό, κάτι που εμποδίζεται από τις καθυστερήσεις στην παραγωγή του εμβολίου..

Τρομοκρατημένοι όμως είναι και οι Ουκρανοί, που μετρούν 34 θανατηφορά περισατικά μεταξύ των οποίων δυο παιδιά.

Η κυβέρνηση στο Κίεβο από την πλευρά της αναμένεται εντός της ημέρας να ανακοινώσει σειρά μέτρων, ώστε να παρεμποδιστεί η εξάπλωση του ιού Η1Ν1.

Στην προσπάθειά της να βάλει φρένο στην έξαρση του ιού, η κυβέρνηση έκλεισε τα σχολεία για τρεις εβδομάδες, ενώ για το ίδιο χρονικό διάστημα απαγορεύτηκαν οι μαζικές συγκεντρώσεις.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι συχνοί υγειονομικοί έλεγχοι για τους περίπου 80 χιλιάδες ασθενείς με γρίπη, με την έγνοια να διαπιστωθούν εγκαίρως και να "απομονωθούν" τα περιστατικά της νέας γρίπης, ενώ "οργιάζει" κυριολεκτικά η "μαύρη αγορά" φαρμάκων και βασικών τροφίμων, μερικά από τα οποία μέσα στον ουκρανκό χειμώνα έχουν ανατιμηθεί --σε σχέση με τον Οκτώβριο 2008-- έως και 300% .

Αντιμέτωπη με το νέο κύμα κρουσμάτων είναι και η Ιταλία. Η κυβέρνηση αποφάσισε τον εμβολιασμό των αθλητών που θα συμμετάσχουν στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Βανκούβερ, ενώ αναμένεται έξαρση του ιού στις αρχές του νέου έτους. Υπολογίζεται ότι τα κρούσματα μπορεί να φτάσουν τα 3.000.000.
ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ-ΑΠΕ/ΜΠΕ

Σε λειτουργία η πρώτη Σχολή Μαστολογίας :
Πρόσθετες γνώσεις και πολύτιμη εμπειρία προσφέρει η Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας στους νέους γιατρούς, που θέλουν να ασχοληθούν με την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού, με την ίδρυση της Ελληνικής Σχολής Μαστολογίας. Η ίδρυση της Ελληνικής Σχολής Μαστολογίας, η οποία θα λειτουργεί υπό την Αιγίδα της Διεθνούς Εταιρείας Μαστολογίας, είναι επίσης προσφορά και στις γυναίκες για ένα καλύτερο επίπεδο φροντίδας.
Τα πρώτα "μαθήματα", που αφορούσαν τις βασικές γνώσεις της Μαστολογίας, αλλά και για το ότι καινούργιο υπάρχει στην τόσο δύσκολη αυτή ειδικότητα, παρακολούθησαν 45 εκπαιδευόμενοι γιατροί το περασμένο Σαββατοκύριακο, στην ΑΙΓΛΗ του Ζαππείου.
Τις πρόσθετες γνώσεις αλλά και την εμπειρία τους, πρόσφεραν στους νέους γιατρούς επιφανείς Έλληνες και ξένοι επιστήμονες.
"Η ίδρυση της Σχολής ήταν αναγκαία προκειμένου να εξοπλιστούν με περισσότερες γνώσεις οι νέοι γιατροί αφού η συχνότητα του καρκίνου του μαστού συνεχώς αυξάνει και κρέμεται ως δαμόκλειος σπάθη επί της κεφαλής των γυναικών" δήλωσε η πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μαστολογίας κ. Λυδία Ιωαννίδου-Μουζάκα.
Ένα από τα κεφάλαια που επικέντρωσε την προσοχή και τη συζήτηση όλων, σ’ αυτή τη σειρά των μαθημάτων, ήταν η ψηφιακή μαστογραφία, καινούργιο όπλο στα χέρια των ιατρών ακτινολόγων που διαχέεται με αυξανόμενο ρυθμό σ’ όλη την επικράτεια.
Αναλύθηκαν όλες οι διαφορές με την κλασσική μαστογραφία, σε ποιες γυναίκες θα πρέπει να γίνεται, κάθε πότε και την παράκληση των παρευρισκόμενων προς την Μαστολογική Εταιρεία να διεκδικήσει την κάλυψη από εδώ και πέρα του κόστους της ψηφιακής Μαστογραφίας από τα διάφορα κρατικά ταμεία.
Η ολοκλήρωση των μαθημάτων θα γίνει μετά από άλλες 3 περιόδους μαθημάτων μέχρι τον Ιούνιο του 2010, θα ακολουθήσει εξάμηνη πρακτική εξάσκηση μέχρι τον Απρίλιο του 2011 σε μεγάλα νοσοκομεία της χώρας και μετά από επιτυχή εξεταστική δοκιμασία θα απονεμηθεί από τη Διεθνή Εταιρεία Μαστολογίας το αντίστοιχο πιστοποιητικό σπουδών.
**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου