ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΑΡΦΑΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

τα ομορφα

~ ** ΟΜΟΡΦΑ & ΩΡΑΙΑ : http://www.djgrigoris306.com/ grigoris.-

** ~ Κρατατε τις ομορφες στιγμες της ζωης μας,που ειναι πολυτιμες και μοναδικες και καντε τις ασπιδα,σε οτι θελει να σας πληγωσει ... την αγαπη μου ...

~ *** http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=67350544822&h=tXBc1&u=B9sh4&ref=mf ,Αχ μοναξιά μου .-
* http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=105998770920&h=jttKv&u=zdAjB&ref=mf, Χαρής Κλύν Σκυλάδικο .-
* http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=84295471418&h=VFvyl&u=2w2nW&ref=mf, Νυχτοκάματο -Χάρης Κλύν .-
* http://www.youtube.com/watch?v=XlfCq8yH3uA&feature=channel_page, .-Παρανομία μου.-Η . Παλιουδάκης ,
* http://www.youtube.com/watch?v=tKUcFf40zn4&feature=channel , Ότι θέλεις καρδιά μου .- * http://www.youtube.com/watch?v=QvjRvBe8pwg&feature=related , Στα ονειρά μου .- +
* http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=62489928682&h=BHyHv&u=-T5t0&ref=mf, Παντελής Θαλασσινός -Ν΄αγαπάς .-
* http://www.youtube.com/watch?v=rGBj56vCRo8, http://star955.blogspot.com/ , Ράδιο Κνωσσός

~ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜE ΤΟΝ ΘΕΟ.... -

Φύτεψα την αγάπη μου ένα φθινόπωρο την άνοιξη φυτρώσανε δύο μενεξέδες... Κρέμασα την καρδιά μου από μια νεραντζιά κ το πρωί την βρήκα στα άσπρα ντυμένη... Εχασα την αγάπη μου ένα φθινόπωρο την άνοιξη στον κήπο σου η λύπη μου άνθισε... Καλημερα φιλοι μου ..... Με ανοιξιατικα,φωτεινα χαμογελα !!!!!!! .- Το χαμόγελό σου σαν αναπνοή μου Το χαμόγελό σου η μόνη ανάμνησή μου Το χαμόγελό σου είναι αυτό που λείπει Και διψούν για ...- , Πρώτη φορά που την είδα, στεκότανε, τη νύχτα εκείνη που η Ρώμη καιγότανε, χιλιάδες χρόνια φωτιά και μηνύματα, μα δεν ξεχνώ του κορμιού της τα κύματα. ... .-{ Κι εσυ φιλεναδιτσα μου γλυκεια...Εισαι πολυ σημαντικη για ολους μας ... και το ξερεις...Σου στελνω ενα τεραστιο φωτεινο χαμογελο,να φωτησει τη μερα σου ...Φιλια ......- }.- To xamogelo sou- Manos Pyrovolakis .-
~ Δεν πειράζει,αν θυμόμαστε να αγαπάμε δεν πειράζει,το παραπάνω δεν έβλαψε ποτέ κανέναν αν το ζήτησε για τους σωστούς λόγους...Αρκεί μέσα μας να ξέρουμε πως τίποτα δεν είναι αδύνατο,γιατί μπορούμε τα πάντα!Αρκεί ποτέ να μην ξεχνάμε πως τίποτα δεν είναι παραπάνω,γιατί αξίζουμε τα πάντα!Σας στελνω την καληνυχτα μου ...γλυκα φιλια ........
~ It's Not Goodbye - Sweet November MV .-
Άνθρωποι αληθινοί χρειάζονται,να έρθουν δίπλα μας σαν άγγελοι,ν'ανοίξουν τα φτερά τους και να μας σκεπάσουν.Να ζεστάνουν τις καρδιές μας και να μας μάθουν από την αρχή,σα να γεννηθήκαμε σήμερα,τι σημαίνει αγάπη.Όλοι είμαστε μόνοι κάποιες στιγμές κι όλοι χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω από αυτό που έχουμε.Όσα κι αν γεμίζουν μέλι τις ζωές μας....
~ minuscule Power rocket mosquito .-
~ {Αγαπαμε με ολη μας την καρδια,κι`αυτο που περιμενουμε ποσο αντεχει να ελπιζει ;},.-. Τι μας έκανε να πιστεύουμε πως είναι φυσική η αδιαφορία και ύποπτο το ενδιαφέρον και η ευγένεια?Θα θυμηθούμε άραγε ποτέ πως είναι να αγαπάμε τον εαυτό μας?Θα μάθουμε ποτέ να αναγνωρίζουμε την αξία μας?Θα σταματήσουμε ποτέ να φοβόμαστε τη σκιά μας?Θα μάθουμε ποτέ να απαιτούμε αγάπη αληθινή κι όχι κούφια λόγια που χάνονται στον αέρα?Θα καταλάβουμε ποτέ πως αξίζουμε το καλύτερο κι όχι το μέτριο ή το ψεύτικο? Πότε μάθαμε μόνο να ζητάμε και να παίρνουμε χωρίς να δίνουμε τίποτα σε αντάλλαγμα?Ποια ήταν η καθοριστική στιγμή στη ζωή του καθένα από εμάς που σκλήρυνε την καρδιά μας?Πως θα καταφέρουμε να συγχωρήσουμε και να αφήσουμε πίσω μας αυτά που μας βαραίνουν?Ποιος μας έπεισε πως είναι ευκολότερο να είμαστε μόνοι,από το να έχουμε κάποιον να νοιαζόμαστε? .-
~ Laura Pausini - One More Time .-

~ ** . http://go.sync.gr/YclWfB Ράδιο Ηράκλειο
ΑΠΟΡΙΕΣ .........Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρεις γύρω σου ανθρώπους που θα σε αγαπήσουν και θα σε στηρίξουν?Γιατί είναι τόσο εύκολο να βρεθεί στο δρόμο σου κάποιος τόσο πρόθυμος να σου τσακίσει τα φτερά?Γιατί έρχεται πιο φυσικά σε κάποιον να πληγώσει και να αφήσει πίσω του πόνο και απελπισία?Γιατί δεν κάνουμε για τους άλλους αυτά που θα θέλαμε να κάνουν οι άλλοι για εμάς? .- Μπήκα σ'εναν δρόμο όπου τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα.. Aν δεν φοβάσαι να τα ζήσεις. Mπήκα και έκλεισα δυνατά την πόρτα πίσω μου.. γυρεύοντας τον προσωπικό μου μύθο...Μου είπανε πως στο τέλος του δρόμου θα συναντήσω τον χαμένο μου πρίγκιπα.. σ'ενα Όνειρο είπα θα πάω κι ας μου βγει καισε κακό.. γιατί έτσι είναι ο έρωτας...... -
~ Laura Pausini- Without you .-
Τι αγαπαμε οταν αγαπαμε, Θεε μου ???το τρομερο φως της ζωης ή το φως του θανατου ?Τι ψαχνουμε, τι βρισκουμε, τι ειναι αυτο ? ερωτας ?Ποιος ειναι ο ερωτας ? Η γυναικα με τοβαθος της, τα ροδα της, τα ηφαιστεια της,ή αυτος ο κοκκινος ηλιος που ειναι το οργισμενο σωμα μουοταν μπαινω σ' εκεινη ισαμε τις εσχατες ριζες ???"
(Κατερίνα Κοσκινά .).-
~ Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα-Φίλιππος Πλιάτσικας .-

~ Να γελάσεις απ' τα βάθη των χρυσών σου ματιώνEίμαστε μες στο δικό μας κόσμο.* Πανσέληνος .- Η πιο όμορφη θάλασσαείναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει .Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα .Τις πιο όμορφες μέρες μαςδεν τις έχουμε ζήσει ακόμα .Κι αυτό που θέλω να σου πω,το πιο όμορφο απ' όλα,δε στο 'χω πει ακόμα...ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤΜαζι με την καλημερα μου και την ευχηνα εχετε μια πανεμορφη ημερα ......... -
~ Ολα τα ποιήματά μου για την άνοιξηατέλειωτα μένουν.Φταίει που πάντα βιάζεται η άνοιξη,φταίει που πάντα αργεί η διάθεσή μου. -
~ Μάνος Λοϊζος - Πόσο σ΄ αγαπώ .-
~ Τι πιο όμορφο σ' αυτή τη ζωήΑπ' την λάμψη των δικών σου ματιώνΤι πιο όμορφο και πιο λαμπερόΣ' έναν κόσμο που φοβάται το φωςΤι πιο όμορφο και πιο μαγικόΑπ' το πάθος των γλυκών σου φιλιώνΤην ανάσα σου όταν νοιώθω καυτήΣτην φωτιά της μαθαίνω να ζωΦίλα με πάλι φίλα με αγκάλιασε μεΜες στο κορμί σου να κρυφτώΦίλα με πάλι φίλα με ξημέρωσέ μεΣ' ένα ταξίδι ερωτικόΜε το γέλιο σου νοιώθω πως ζωΜε το δάκρυ σου νοιώθω πως χάνομαιΤι πιο όμορφο και πιο δυνατόΑπ' αυτό που για σένα αισθάνομαιΗ αλήθεια και το ψέμα εσύΚι όλα τα άλλα στον κόσμο κομμάτιαΤι πιο όμορφο πάνω στη γηΑπ' τα δικά μας ατέλειωτα βράδιαΦίλα με πάλι φίλα με αγκάλιασε μεΜες στο κορμί σου να κρυφτώΦίλα με πάλι φίλα με ξημέρωσέ μεΣ' ένα ταξίδι ερωτικό ( Αντώνης Πάτσος.).-

~ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Σ'ΑΓΑΠΩ .-

~ Φίλιππος Πλιάτσικας - Ποιός έχει λόγο στην αγάπη Γράφω μεθυσμένα λόγια και τα κρύβω στα χαρτιά του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά Ποιος έχει λόγο στην αγάπη ,ποιος να έχει την ευθύνη για να του ... -
~Φύτεψα την αγάπη μου ένα φθινόπωρο την άνοιξη φυτρώσανε δύο μενεξέδες... Κρέμασα την καρδιά μου από μια νεραντζιά κ το πρωί την βρήκα στα άσπρα ντυμένη... Εχασα την αγάπη μου ένα φθινόπωρο την άνοιξη στον κήπο σου η λύπη μου άνθισε... Καλημερα φιλοι μου ..... Με ανοιξιατικα,φωτεινα χαμογελα !!!!!!! .-
~ Να περπαταμε οι δυο,εκει που το βουνο οριζει τον ουρανο ...Ν' ακουμε το χωμα να τριζει στων δεντρων τη φλουδα,καθως θα περναμε τον ησυχο καμπο ...Να σκυβουμε να ρουφαμε το χιονι,που καθεται ελαφροζυγιαστο στο κλωναρι του θυμαριου.Και τα βραδια να κλεινομαστε στο ροδινο κυκλοπου χαραζει η φωτια στην καμαρα!Αυτη ειναι αγαπη... .-
* Το Σημαδι Του Ερωτα - Δωσε Μου Λιγακι Ουρανο - Παριος .
~ Κι αν ο αερας πηρε να σηκωνει και να ξεριζωνει, ειναι για να μην ακουσεις οσα δεν τολμω να σου πω, μα θελω να τα φωναξω... Δε βαστω πια, δεν αντεχω να κραταω σκεψεις κι αισθηματα βαθια κρυμμενα μεσα μου....Κι αν δε μπορεις να καταλαβεις, αν δε μπορεις ν' ακοθσεις, ειναι γιατι δεν προσπαθεις !!!!!!!!!
~ Αγάπη είναι... Agaph einai (Ελλάδα Ελλάς Greek Greece Hellas Agia Grafh) ,
~ http://radiorock.9hz.com/ , ΧΡΗΣΤΟΣ,
Μπορεις να ακουσεις τη φωνη που χανεται στο φυσημα του ανεμου?Μπορεις να υπαρξεις μεσα μου χωρις να σε χασω ???Εισαι εκει εξω ακομα ??? ακους που φωναζω ????
~ Νεοελληνικά Videos-Ηρώ Κοίτα με Αντέχω .-
Καποιοι δεν ειδαμε ποτε καθαρα το τοπιο που θα επιθυμουσαμε να ριζωσουμε... Ξερουμε ομως πως υπαρχει... και τ' ονειρευομαστε... Ωστοσο ζουμε σαν νομαδες... Με τ' ονειρο παντα μιας ακαθοριστης επιστροφης...
~ proti fora pou agapao toso - Marinella .-
~...μικρές οάσεις ευτυχίας στην απέραντη έρημο της σκέψης μας ...ίσως μακρινά, ίσως δύσκολα να πραγματοποιηθούν πάντα όμως μας ταξιδεύουν σε θάλασσες καταγάλανες.. και τα πανιά μας να φουσκώνουν όλο και περισσότερο από τον άνεμο της επιθυμίας ....Ας ζήσουμε τα όνειρά μας με όποιο τρόπο μπορούμε ... Νοερά ή και στ αλήθεια ...
~ Σημερα με εχει πιασει το μεταφυσικο μου ....Αλλα αξιζει καποιες στιγμες να σκεφτομαστε και διαφορετικα ... και να προσπαθουμε να αλλαξουμε λιγο,λιγουλακι,οτι μας ενοχλει,χωρις ωχαδερφισμο .... -

~ My Immortal - Evanescence (Μετάφραση στα ελληνικά)
Πηγή: www.youtube.com
*translation in Greek OFFICIAL SITE (ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ) : http://www.evanescence.com/ .-

**
Πανσέληνος
Πηγή: www.youtube.com
Χάρις Αλεξίου - Ανθολόγιο
**
To xamogelo sou- Manos Pyrovolakis
Πηγή: www.youtube.com
Το χαμόγελό σου Στίχοι: Μάνος Πυροβολάκης Μουσική: Μάνος Πυροβολάκης Το χαμόγελό σου σαν αναπνοή μου Το χαμόγελό σου η μόνη ανάμνησή μου Το χαμόγελό σου είναι αυτό που λείπει Και διψούν για ...

~ To xrono stamataw-Sakis Rouvas
Πηγή: www.youtube.com
sakis rouvas .-

~**
Μάνος Λοϊζος - Πόσο σ΄ αγαπώ
Πηγή: www.youtube.com
Πόσο σ΄ αγαπώ

~**
Laura Pausini- Without you
Πηγή: www.youtube.com
I tried to match the pictures to the words... it took me long to do it

~ Παράδεισέ μου - Λάμπης Λιβιεράτος & Εύη Αδάμ
Πηγή: www.youtube.com
Παράδεισέ μου Στίχοι: Αντώνης Παππάς Μουσική: Παναγιώτης Καπίρης Πρώτη εκτέλεση: Λάμπης Λιβιεράτος & Εύη Αδάμ ( Ντουέτο ) Ας μην τραβάμε το σχοινί γιατί δε θέλει και πολύ η αγάπη μάτια μου ... -

` ~~
Πανσέληνος
Πηγή: www.youtube.com
Χάρις Αλεξίου - Ανθολόγιο

~
Αγάπη είναι... Agaph einai (Ελλάδα Ελλάς Greek Greece Hellas Agia Grafh)
Πηγή: www.youtube.com
Εδώ και μερικά χρόνια με συνοδεύει αυτή η μικρή περικοπή. Ο συγγραφέας της μου είναι άγνωστος. Σήμερα ήρθε η ώρα γίνει βίντεο και να το μοιραστώ μαζί σας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ - ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ Σ'ΑΓΑΠΗΣΑ
Πηγή: http://www.youtube.com/ .-

~
Νεοελληνικά Videos-Ηρώ Κοίτα με Αντέχω
Πηγή: www.youtube.com
Νεοελληνική μουσική και τραγούδια

~
proti fora pou agapao toso - Marinella
Πηγή: www.youtube.com
Στίχοι: Νινή Ζαχά Μουσική: Νινή Ζαχά Πρώτη εκτέλεση: Μαρινέλλα Πέρασα κι εγώ βράδια αξημέρωτα κλαίγοντας για έναν μεγάλο έρωτα, άκουσα και είπα τόσα λόγια τρυφερά, ένιωσα τον πόνο που ομορφαίνει τη χαρά. ...
Mikri Patrida - Thivaios & Frangoulis
Πηγή: www.youtube.com
Christos Thivaios and Marios Frangoulis singing "Mikri Patrida" in greek TV show "Stin Ygeia Mas" .-

~
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Σ'ΑΓΑΠΩ
Πηγή: www.youtube.com
ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ
~
EKEINOS & EKEINOS PATHOS
Πηγή: www.youtube.com
ΠΑΘΟΣ Απ' όλα μου τα πάθη εγώ διαλέγω εσένα να 'σαι το πιο μεγάλο να 'σαι το πιο γλυκό. Σε 'σένα θα ποντάρω κι ας ξέρω πως ρισκάρω για χάρη σου να χάσω και γη και ουρανό. Και γη και ουρανό... Να νυχτώνει, να χαράζει κι εγώ δίπλα σου να λέω "δε με νοιάζει" όπου πας εσύ, να 'μαι κι εγώ. ...
~

1 σχόλιο:

  1. Σας αναρτήσαμε στη λίστα με τα αγαπημένα μας ιστολόγια
    Αν θέλετε κάντε και εσείς το ίδιο για εμας
    Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή